onsdag 8 juni 2011

Mitt element.

Jag sitter nu på min andra arbetsplats kan man säga. Hit kommer ungdomar som behöver någon vuxen som lyssnar, som de kan prata med om allt möjligt. I dag är det lugnt, så är det ibland. Jag sitter i kanske det varmaste rummet i hela byggnaden och att öppna fönstret hjälper inte. Därför kanske det inte blir ett så klokt inlägg från mig. Värmen är ganska påtaglig, och jag tycker det är jobbigt att fokusera. Nätterna skall vi inte prata om, det blir inte mycket sova där inte - inte på någon i familjen.

I helgen? Ja, i helgen blir det mest troligt circus på lördagen hela familjen och kanske djurparken på söndagen med min kollega/vän och barnen. I kväll ska jag sitta barnvakt i 1,5 h, det kan bli spännande när jag var vaken i 4-5 h i natt och inte kunde sova. Jag tror jag kör en muta i form av en film faktiskt! Helgen i övrigt blir nog att röja och hålla på i/utanför huset. Alltid massor att göra!

Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar