söndag 7 augusti 2011

lista 1.

Nämn något som gjorde dig glad igår: när vi var och grillade hos svärfar
Vad gjorde du kl 08 imorse:åt väl frukost
Vad gjorde du för 15 min sedan: chattade på msn :)
Det sista du sa högt: puss
Det senaste någon sa till dig: samma sak som ovan, vad cheesy egentligen
Vad har du druckit idag: vatten, cola, mjölk, kaffe och en öl
Vad var det senaste du åt: några rutor choklad
Vad var det senaste du köpte: DET kan jag inte säga
Vad är det för färg på din ytterdörr: vi har två
Vad är det för väder hos dig nu: mulet och regn
Godaste glassmaken: magnum mandel
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag tror på åtrå vid första ögonkastet
Sover du tungt: inte direkt
Drömmer du mardrömmar: ibland
Trivs du med ditt jobb: ibland, det beror helt på
Favoritklädsel: min ziperall!
Favoritlåt just nu: mr saxobeat
Vad ser du om du tittar till höger: en grön vägg
Vad gör dig glad just nu: nya vänner!
Vad ska du göra härnäst: tittar på en dokumentär på discovery
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: ganska trött, men glad
Favoritgodis: choklad
Kläder just nu: vita leggings och en stor grön topp
Sommarplaner:? ja
Hur många kuddar sover du med: två
Spelar du något instrument: nej
Morgon eller nattmänniska: jag har blivit en morgonmänniska :/
Vad är viktigast för dig: min son
Är du kittlig: nej
Snarkar du: aldrig
Äckligaste insekten: alla insekter är äckliga
Längtar du mest efter just nu: lönen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar